vrijdag 11 november 2011

De dag van 11-11-11

En toen was het alweer 11 November, de dag van 11:11 11-11-11 en ga zo maar door..

Maar waarover zal ik eens een blogje gaan schrijven?

Nou laat ik maar beginnen met dit:



















Kijk eens wat er gisteren binnen kwam..
Jawel, mijn bestelling precies optijd voor de opnames van a.s. zondag met mijn band!

Ik zat al tijden te denken aan een draadloze in-ear monitor systeem, en omdat mijn zoveelste paar in-ears stuk zijn gegaan (elke keer dat de rechter ineens na een tijd het alleen nog maar heel zachtjes deed) ben ik nu dan toch eindelijk echt over gegaan op een draadloos systeem als deze.

Gisteren heb ik natuurlijk al even wat getest en ik ben zeer tevreden over de afstand waarin dit apparaat het bereik heeft! Maar ik hoop vooral dat nu deze paar in-ears een stuk langer mee zullen gaan. Ik dacht laat ik het maar gelijk goed doen door er Shure SE315 in-ears bij te bestellen. Deze zijn echt geschikt voor de drummer van een band. Ze sluiten heel goed af, passen mij perfect en ik hoef deze daarom ook helemaal niet hard aan te zetten. Daar ben ik echt blij mee!

Dus ik heb echt zin in zondag om deze set eens goed uit te testen waarvoor deze bedoeld is!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten