zondag 23 oktober 2011

Coldplay met nieuw album Mylo Xyloto



Ik zat te denken over welke interessante onderwerpen ik zou kunnen gaan bloggen.. daarbij vind ik het verstandig om het zo dicht mogelijk bij mezelf te houden, bijvoorbeeld over mijn hobby's en bezigheden. Een heel belangrijk onderwerp voor mij is muziek, ik drum niet alleen maar luister ook dagelijks naar allerlei soorten muziek!

Dus hierbij mijn eerste post over dit onderwerp.

Wie nog nooit van Coldplay gehoord heeft komt niet van deze planeet. De groep kent al jaren succes en brengt het ene na het andere pareltje uit. Via een goeie vriend kreeg ik te horen dat Coldplay dus weer een nieuw album aan het maken was. Ik als drummer kijk en luister veel naar bepaalde instrumenten.. en dus ook vaak naar de drums in muziek. Coldplay weet het altijd weer te maken met hun eenvoud maar kracht met de drums in hun muziek!

"Mylo Xyloto" het nieuwe album met een wel aardig moeilijke naam en ik weet eigenlijk niet wat het betekend (of het wel wat betekend?). Maar de meeste nieuwe tracks zoals: Paradise, Charlie Brown, Princess of China (ft. Rihanna), Major Minus en de intro + Hurts Like Heaven klinken echt weer in een woord Fantastisch als je het mij vraagt! 

Op de pagina Muziek heb ik 3 tracks luisterbaar staan van dit nieuwe album.

1 opmerking:

  1. Prachtig album met als enige minpuntje "princess of china" in mijn ogen/oren. Rihanna past gewoon niet bij coldplay... Hurts like Heaven = beste nummer van het album.

    BeantwoordenVerwijderen