zondag 23 oktober 2011

Hoe zal ik beginnen? .. Welkom!

Ja.. hoe te beginnen? Of eigenlijk dit hele verhaal opnieuw te moeten typen..
Ik ben (nog) niet helemaal thuis in het bloggen, maar ik zal eens een poging wagen.

Automatisch opslaan van je bericht kan handig zijn, maar per ongeluk een Cntrl. Z combinatie in een internet browser kan catastrofaal zijn, dat weet ik nu wel! *baal baal baal van het hele verhaal dat ik nu weer ergens diep uit mijn geheugen moet vissen terwijl ik er bijna klaar mee was*

Maargoed.. nu to-the-point!


Ik dacht laat ik Alfred is helpen met de lay-out van zijn blog door een eigen blog te starten en eens te bekijken wat er allemaal wel niet mogelijk is met zo'n blog bij Blogspot. In de afgelopen 20 jaar is het internet er behoorlijk op vooruit gegaan merk ik! Er zijn tal van mogelijkheden nu om je weblog een frisse en overzichtelijke lay-out te geven en het de lezers een plezier geeft om vooral de inhoud ervan te lezen!

Niet iedereen is bekend in de HTML/CSS code's en dat komt wel goed van pas om een fris mooi en overzichtelijke blog te maken. Ik ben een vormgever in opleiding en weet een hoop HTML/CSS code's uit mijn hoofd.

Als jullie ook hulp nodig hebben bij het maken van een lay-out voor je blog, dan help ik graag waar ik kan!


Maar nu eens iets meer over mijzelf;

Dit doe ik dus het liefst in mijn vrije tijd: Drummen!
Ik zit ook in een band. Project Unknown uit Groningen.

Zoals jullie wellicht al weten ben ik dus Lennart. Een 20 jarige jongen uit Gieten die zich vooral bezig houd met webdesign en audio/visuele vormgeving, maar natuurlijk ook veel aan het drummen is.


Netzo als Alfred hoop ik in de toekomst een trotse bezitter te kunnen zijn van een mooie cabrio.
Natuurlijk de Mazda MX5!





Als jullie deze post leuk vinden, deel deze dan met vrienden via bijvoorbeeld Twitter of Facebook :) Ook helpt het om een +1 te geven met Google!
Al die handige knoppen bevinden zich onder elke post ☟

Geen opmerkingen:

Een reactie posten