maandag 24 oktober 2011

Groningsch Peil 2011


Woensdag 26 Oktober 2011 gaat alweer de tweede editie van het Festival Groningsch Peil van start!

Groningsch peil is een 4 daags showcase festival in de stad Groningen dat eind oktober plaatsvindt in de Groningse binnenstad, waarbij beginnende talentvolle bands uit de regio een optreden mogen verzorgen. Nieuw ten opzichte van vorig jaar is een buitenpodium op de Grote markt.


Weten jullie nog, Groningsch Peil 2010?

De eerste editie van dit grootse evenement van Groningen. Ik kan me het nog goed herinneren dat ik vorig jaar met mijn band Project Unknown mee heb gedaan aan dit festival!



Dit jaar doe ik helaas niet zelf mee met mijn band, maar ik wil er wel voor zorgen dat ik samen met een stagiaire namens StadjersTV een reportage ga maken van Audio Adam die op zal treden op het podium op de Grote Markt in de stad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten